Wie de consument van nu écht wil bereiken, moet op het juiste moment aanwezig zijn met de meest relevante content. Een boodschap en verhaal waar de gebruiker op zit te wachten of beter gezegd, om zit te smachten. Onze opdrachtgever De’Longhi snapt dat als geen ander en wij werkten een datagestuurde creatieve oplossing uit om relevantie te maximaliseren.
Voor de Climate Airco van De’Longhi ontwikkelden Mediaplus en Serviceplan een campagne die bewust niet groots en breed wordt ingezet, maar juist klein, doeltreffend en bovenal relevant met dynamische assets die worden getoond wanneer de verwachte buitentemperatuur boven de 20° is. Van dynamische banners die meeleven met de oververhitte consument, tot een dynamische en interactieve APTO (Automatic Page Takover) die verkoeling biedt op het juiste moment. De buitentemperatuur bepaalt de vertoning, de boodschap en de ervaring van de consument met de uiting.
Lars Knippenburg, Digital Communication Manager bij Mediaplus ”Deze campagne is puur vanuit de gedachte van de consument ontwikkeld en ingezet. Dat heeft geresulteerd in een hypersmarte campagne waar geen grote budgetten voor nodig zijn, maar waarbij juist meer relevantie leidt tot impact en succes.”
Meer weten over dynamisch adverteren? Neem contact met ons op of schakel direct met Lars l.knippenburg@house-of-communication.com of Marianne m.deboer@house-of-communication.com