BMW Venedig

Uniekaas

Herlancering van het oudste kaasmerk van Nederland

BMW Venice
  • Categorie

    Strategie
  • Branche

    FMCG
  • Klanten

    Uniekaas

Uniekaas, het oudste kaasmerk van Nederland, was al een tijdje niet meer zichtbaar in het Nederlandse medialandschap. Het was bovendien zelf ook toe aan een opfrissing.

Nadat Design for Business zich had ontfermd over de visual identity, waaronder een geheel nieuwe verpakkingslijn, heeft Serviceplan in nauwe samenwerking met Mediaplus een massa-mediale campagne ontwikkeld. In de campagne spelen typisch Nederlandse kaasgewoontes, zoals het op reis meenemen van broodjes kaas, de hoofdrol. 

Play
Pause
Sound off
Sound on

De nieuwe website en de eerste POS uitingen zijn inmiddels zichtbaar. De uitrol van de massa-mediale campagne, bestaande uit onder meer TV, OOH, online staat gepland voor oktober 2019. 

Contact

Mariska Wilschut

Mariska Wilschut

Managing Director

+31 (0) 203 690 849